Zgodba o nas... za vas...

začetki niso nikoli lahki...

Zuja d.o.o. je družinsko podjetje, za katerega zagon sta zaslužna Franci in Jana Zupanc, ki je prelomnega leta 1991 ukrojila in sešila prvi kos spodnjega perila pod svojo blagovno znamko.
A zgodovina sega še nekoliko dlje. Jana, izkušena šivilja, je bila zaposlena v tekstilnem podjetju, kjer je šivala težko konfekcijo, plašče in kostime. Ko je začutila, da ji tovrstno delo ne omogoča razvijati lastne ustvarjalnosti, je pustila takrat še dokaj varno službo in pričela s šivanjem po meri in za butik. Sprva kar doma, v sobi, veliki 3 x 3 metre. Šlo je, vendar se je čez čas odločila, da bo opustila plašče in se usmerila na povsem druga oblačila. Zakaj je izbrala ravno perilo, se danes niti ne spomni. Najbrž je potrebovala nove izzive, ki se jih še danes loteva z izjemnim smislom za oblikovanje, občutkom za udobje in izbiro materialov.
Začetek ni bil lahek, saj ni imela niti primernega prostora niti dovolj strojev. Za primerjavo: plašč je moč zašiti na enem stroju, za spodnje hlačke potrebuješ pet različnih.
K sodelovanju je povabila dve šivilji, ki sta še danes zaposleni v podjetju, in kmalu se je izkazalo, da za delo potrebujejo več prostora. Kar nad domačimi garažami so zgradili delavnico, ki so jo čez dve leti dozidali. Takrat je zaposlovala že pet šivilj. Šivalnico so širili tako, da so podrli staro poslopje in zgradili novo šivalnico.

... ampak nam je uspelo!

Nenehna rast prodaje pa je zahtevala še večjo proizvodnjo.
Leta 2004 so začeli z gradnjo delavnic na novi lokaciji, domača šivalnica je postala pretesna. Proizvodnjo so preselili leta 2007 in z otvoritvijo je takrat je delavnica postala šivalnica.
Drugi steber počasi, a vztrajno rastočega družinskega podjetja je mož Franci, ki skrbi za stroje. Pozneje je poprijel sin Uroš, danes direktor, za katerega bi lahko rekli, da je dobesedno rasel med škarjami in platnom. Pravzaprav ne preseneča, da je pri petih letih brez mamine vednosti ukrojih krilo. Očitno uspešno, saj tudi stranka ni vedela, da je delo otroških rok.
V dobrih dvajsetih letih je iz skromnih začetkov na devetih kvadratnih metrih z dvema šiviljama zraslo podjetje, ki poleg domačih zaposluje devet šivilj, v dveh samostojnih trgovinah v Domžalah in Kranju pa še tri trgovke.
Podjetje Zuja d.o.o. danes še vedno beleži 10% porast prodaje letno v svojih trgovinah, kjer proda več kot 50.000 kosov perila. V grosističnih prodajalnah pa je rast prodaje celo 25%. In to kljub temu, da se je na slovenskem trgu neusmiljeno uveljavil tekstil iz Daljnega vzhoda. Očitno domači kupci vse bolj zaupajo in cenijo kakovost in povprašujejo po izdelkih, narejenih v Sloveniji.

Zupanc Jana, modna oblikovalka in ustanoviteljica

Jana Zupanc, modna oblikovalka in ustanoviteljica
blagovne znamke ZUJA.


 
Strinjam se

Stran za delovanje uporablja piškotke.

} }