SPLOŠNI POGOJI:

Vsebina spletnih strani Zuja.si in vseh različic (v nadaljevanju: Zuja.si) so last podjetja ZUJA d.o.o., Meja 8, 4211 Mavčiče, Slovenija (v nadaljevanju: ZUJA d.o.o.). Z uporabo spletnih strani Zuja.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. ZUJA d.o.o. in uporabniki s splošnimi pogoji urejajo tudi medsebojne obveznosti pri nakupih v spletni trgovini Zuja.si.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
ZUJA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh Zuja.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

 

1. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Splošni pogoji veljajo v času nakupa in jih prodajalec v tem času ne bo spreminjal, če jih bo, pa veljajo splošni pogoji v času, ko je kupec opravil nakup.

ZUJA d.o.o. (celotni podatki podjetja) si pridržuje pravico spreminjati vsebino spletnih, splošnih pogojev brez predhodnega obvestila, vendar spremembe ne bodo vršene v času nakupa. ZUJA d.o.o. si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, vendar lahko pride do manjših odstopanj pri opisih artiklov, dobavnih rokih, cenah, barvah fotografij, strukturah ali teksturah materialov artiklov. Prodajalec prevzema odgovornost le do višine vrednosti kupnine.

Če ste našli napake, stopite, prosim, v stik z nami prek info@zuja.si. Kupec blaga, kupljenega v spletni trgovini Zuja.si, ima pravico do vračila ali reklamacije, kar je opisano v točki 6.

2. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani Zuja.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kot so na primer kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov, je brez dovoljenja ZUJA d.o.o. prepovedana.

3. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

V spletni trgovini Zuja.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom). Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh Zuja.si.


Končni kupec v spletni trgovini Zuja.si je izključno tisti registrirani uporabnik, ki kupuje blago za osebne namene ali nepridobitno dejavnost. Na spletnih straneh Zuja.si je kupec lahko izključno samo fizična oseba ali pogodbeni partner.

 

4. ZAŠČITA ZASEBNOSTI

Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek obrazcev na straneh Zuja.si ali kako drugače (prek e-pošte, telefona ipd.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo ZUJA d.o.o. varovala ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


ZUJA d.o.o. za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Podatki o plačilni kartici, ki jih vnesete v primeru takšnega načina plačila, se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika neposredno v avtorizacijski strežnik banke.

 

5. POSTOPEK NAROČILA OZ. NAKUPA

Na spletni strani Zuja.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini Zuja.si. Te izdelke lahko kupec iz Evropske unije posreduje tudi tretji osebi znotraj Evropske unije. Kupci iz Slovenije lahko kupijo tudi darilne bone Zuja. 
V spletni trgovini Zuja.si lahko izdelke kupijo uporabniki iz držav članic EU.


Naročilo v spletni trgovini Zuja.si je oddano, ko uporabnik prejme samodejno elektronsko obvestilo. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najpozneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila, in to z novim e-obvestilom o potrditvi naročila.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi ali da naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo uporabnik o tem obveščen po elektronski pošti.

ZUJA d.o.o. bo potrjena naročila na Zuja.si obravnavala kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno. 

 

Spremembo naročila lahko kupec uredi sam v svojem računu ali pa namesto njega to storimo mi, če nam spremembe pošlje po e-pošti na naslov: enarocila@zuja.si.


ZUJA d.o.o. lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani Zuja.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.


Pogodba o nakupu je shranjena v ZUJA d.o.o., kupec pa lahko do nje dostopa v vsakem trenutku tudi prek svojega računa v spletni trgovini. 

 

Darila

Kupec iz države, ki je članica Evropske unije, lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v državi članici Evropske unije.V tem primeru ni možna izbira dostave z odkupnino.ZUJA d.o.o. bo poskrbela za dostavo darila obdarjencu, kupcu pa bo poslan račun.

 

6. ODSTOP OD NAROČILA, VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE

 

Odstop od naročila ali

Kupec ima pravico vrniti artikle v roku 14 dni po prejetju artiklov z originalnim računom. V primeru vračila artiklov nam to, prosimo, sporočite v roku 14 dni pisno na e-naslov: enarocila@zuja.si. Kupec mora nato v roku 14 dni vrniti artikle nerabljene, nepoškodovane, količinsko nespremenjene in v originalni embalaži ter priložiti kopijo originalnega računa na naslov:

ZUJA d.o.o.

Ljubljanska cesta 90

1230 Domžale

Slovenija

s pripisom: spletna prodaja.

Kupec lahko kupljene artikle vrne tudi na enem od prodajnih mest podjetja ZUJA d.o.o.

 

Kupec mora podjetju sporočiti tudi transakcijski račun za vračilo plačila ali kupnine. Vračilo plačila ali kupnine mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu blaga in pisnega sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Stroške vračila blaga krije kupec.

Izdelkov, narejenih po meri, s potiskom, vezenjem ali drugim popravilom po željikupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati.

 

VRAČILO ARTIKLOV ZARADI STVARNE NAPAKE

Kupec lahko zaradi stvarne napake artikle reklamira v roku dveh let od nakupa artiklov. Če se na artiklih v roku dveh let pokaže stvarna napaka, kupec lahko najpozneje v dveh mesecih artikle s stvarno napako reklamira.

 

Prodajalec bo v petih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

 

7. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in so vezane na državo. Za kupce iz držav Evropske unije cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Za kupce iz držav, ki niso članice Evropske unije, se davek na dodano vrednost (DDV) ne obračuna, so pa ti kupci dolžni poravnati vse stroške, povezane z uvoznim carinjenjem blaga, vključno z vsemi uvoznimi dajatvami, skladno z veljavno zakonodajo države uvoza, o čemer so izrecno opozorjeni pri nakupu.


Pri nakupu veljajo cene, popusti, splošni pogoji v trenutku oddaje naročila.
Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini Zuja.si.
Roki veljavnosti akcijske ponudbe v spletni trgovini Zuja.si so navedeni v spletni trgovini Zuja.si.

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Zuja in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.

 

 

8. NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI Zuja.si

Dostava se vrši prek GLS, DHL ali Pošte Slovenije in njenih korespondenčnih partnerjev v posameznih državah.

Za dostavo je zaračunan pavšalni znesek glede na kraj dostave (država) in se izpiše pred zaključkom naročila. Za kupce iz držav, ki so članice Evropske unije, se pri znesku dostave obračuna DDV. Pri kupcih iz držav, ki niso članice Evropske unije, se DDV ne obračuna.


Cena dostave za kupce se izračuna pred zaključkom naročila.

 

9. Reševanje sporov

V interesu podjetja ZUJA d.o.o. je, da se vsak spor med podjetjem in kupcem reši izvensodno. Če pride do spora, stopite z nami v stik. Če kupec in podjetje spora ne moreta rešiti, je za sodno reševanje sporov pristojno sodišče v Kranju.

 

 

 


 
Strinjam se

Stran za delovanje uporablja piškotke.

} }