Če ne veste kaj in kako, odgovore boste mogoče našli tukaj:

Če odgovora niste našli, nas lahko pokličite na 01 721 56 75 ali e-pošta: enarocila@zuja.si 

NAROČILA & DOSTAVA:

Kako sploh kupim izdelke?

Pri izbiri izdelka najprej izberete velikostno številko, nato se vam prikažejo katere barve so na zalogi. Ker ne izdelujemo vseh izdelkov / velikosti in barv naenkrat se lahko zgodi, da določena številka ali barva zmanjka. V tem primeru nam pišite kaj ste iskali / količino in vas obvestimo takoj, ko je spet dobavljivo.

 

Je za oddajo naročila potrebna prijava?

Za nakup na naši spletni strani ni potreba registracija in lahko ustvarite račun kot gost, kar pomeni, da samo vnesete vaše podatke za dostavo in kontaktne podakte. Če pa se registrirate, se vaši podatki shranijo in Vam naslednjič ne bo potrebno ponovno vpisovati vseh podatkov.

 

Kako poteka dostava?

GLS paketna služba:

Pred dostavo prejmete pošto, da je kurir prevzel paket in je na poti do vas. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bodo z GLS poklicali, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka paket.

Paket pripeljejo na naslov, ki ga zapišete ob naročilu, lahko ga dostavi na drug naslov, če vam ta trenutno bolj ustreza. Lahko ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete sami. 

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Ob prevzemu lahko paket plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če plačate s kartico (z njo lahko plačate kurirju ali na Parcel Shopih Mercator), bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroške bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za kar GLS kurir izda račun. Ob plačilu z gotovino je znesek kupnine višji za 0,80€ kot strošek storitve. Ta strošek je vštet v kupnino naročila.

Dostava poteka ob delovnih dneh, največkrat dopoldne, če paketa ne dvignete v 5 dneh, se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov.

 

Kolikšni so stroški pošiljanja?

Ob nakupu nad 40 € stroške pošiljanja krijemo mi. Ob nakupu do tega zneska pa strošek pošiljanja znaša 2,50€. Pri izbiri plačila po povzetju je storitev dodatnih 0,80€.

 

Lahko naročilo kje osebno prevzamem?

Naročilo lahko tudi prevzamete v naših trgovinah in tam tudi plačate. V trgovini lahko izdelke pomerite, pogledate ponudbo (ki je še ni v spletni trgovini) ali oddate izdelke v popravilo (krajšanje hlač, izdelava patentov na pižamah, dodatno potiskanje…)

 

 

PLAČILA & RAČUNI:

Kako plačam paket?

Plačilo po povzetju:

Plačilo po povzetju je možno samo za dostavo v Sloveniji, za ostale države mora biti naročilo v celoti plačano.

  1.      GLS paketna služba:

Kurir prinese paket na dom, po povzetju plačate njemu direktno. Če se pri dostavi karkoli zaplete, kurir pokliče, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, pusti sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka paket.

GLS kurirju lahko plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. Če plačate s kartico (tako je možno plačati kurirju ali na Parcel Shopih Mercator), se ob prevzemu dodatno zaračuna stroške bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za kar GLS kurir izda račun. Ob plačilu po povzetju se storitev računa 0,80€.

  1.     Pošta Slovenije:

Kurir prinese paket na dom, po povzetju plačate njemu direktno s univerzalnim plačilnim nalogom UPN. Če vas ni doma, pusti sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v kateri pošti lahko dvignete paket.

 

Plačilo po predračunu:

Pri nakazilu po predračunu oddate naročilo (po spletni trgovini, telefonu ali e-pošti) in vam v najkrajšem možnem času pošljemo ponudbo z vsemi podatki o naročilu in za plačilo. Pošiljko v tem času pripravimo, da jo oddamo takoj, ko prejmemo plačilo.

 

Plačilo preko PayPal računa:

Tukaj lahko enostavno plačate takoj preko vašega PayPal računa. Plačilo je izvedeno takoj, mi pa vam v najkrajšem možnem času pošljemo vaš paket.

 

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo - ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.

 

Na pomoč! Kako izkoristim vašo promo kodo?

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristite eno promo kodo, in sicer tako, da jo vnesete v okvirček za promo kode na zadnjem koraku naročila – ob plačilu.

 

DARILA & DARILNI BONI

Rada bi kupila darilni bon:

- Spletni nakup:

Darilni bon je zapakiran v lični embalaži, katere dobite fizično po pošti. Lahko izbirate med različnimi vrednostmi. Darilni boni so lahko vnovčljivi v eni izmed naših trgovin ali na naši spletni trgovini.

 

Imam darilni bon, kako lahko z njim plačam?

- Spletno vnovčenje:

Po končanem nakupu, zaključite nakup v košarici ter v prostor za komentar vpiše serijsko št. in vrednost darilnega bone. Na koncu, kot način plačila izberite »PLAČILO Z BANČNIM NAKAZILOM«. Mi bomo preverili veljavnost darilnega bone, in po potrditvi vam bomo poslali epošto, da je naročilo plačano. Ta darilni bon je potem ne veljaven in ga ni mogoče vnovčiti fizično.

 

 

VRAČILA & REKLAMACIJE

Kaj pa, če mi izdelki ne ustrezajo, jih lahko vrnem?

Seveda, v roku 14 dni po nakupu pišite na enarocila@zuja.si in bomo posredovali vse podatke za vračilo. Potem imate še 14 dni časa, da izdelke pošljete nazaj - če si premislite, pa jih obdržite. Edini pogoj za menjavo je, da so izdelki neoprani, celi in nenošeni ter z original računom. Več si preberite v splošnih pogojih pod točko 5.

 

Mojega najljubšega izdelka ni na zalogi! Kdaj bo spet prispel?

Včasih je res težko napovedati novo zalogo. Ker ne šivamo naenkrat vseh izdelkov v vseh barvah in velikostih, se lahko zgodi, da določena velikost ali barva nista na voljo in naročilo ni možno. V tem primeru pišite na enarocila@zuja.si in vas bomo takoj obvestili, ko vam izdelek lahko spet pošljemo!

 

 Sodelujemo s podjetjem avtokleparstvo Avto-Help Igor Zupanc, Meja 8 4211 mavčiče. 


 
Strinjam se

Stran za delovanje uporablja piškotke.

} }